Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
Uputstvo koje je Savet Republičke radio-difuzne agencije doneo radi regulisanja ponašanja emitera tokom predizborne kampanje učesnike tog procesa deli na privilegovane i nepoželjne, rekao je profesor Fakulteta političkih nauka Miroljub Radojković, prenosi Beta.
Kao poseban problem Radojković je naveo uplitanje politike u elektronske medije, a najveći primer takve zloupotrebe je 11-minutno obraćanje predsednika Srbije Borisa Tadića na Dnevniku RTS-a. Naime, povod o snežnom nevremenu u Crnoj Travi, tvrdi Radojković, predsednik je iskoristio i za slanje političkih poruka. Radojković je istakao da o takvim zloupotrebama javnog servisa RRA nije rekao ni reč.
– Voleo bih da je moj omiljeni profesor u pravu, ali nije. U tom prilogu Tadić govori sedam minuta, a četiri Predrag Marić, načelnik Sektora MUP-a za vanredne situacije. Kako u vreme snežnih mećava i nevremena izbori nisu bili raspisani nijedna aktivnost bilo kog državnog funkcionera ne može se podvesti pod etiketu stranačke propagande – kazao je za „Politiku” Aleksandar Tijanić, direktor Javnog servisa.
Tijanić je istakao da su ekipe informativnog programa javnih servisa stavljene na velike muke od časa raspisivanja izbora „jer je teško odrediti kada će državni funkcioneri obući stranački, a kada državnički kostim”.
– Najjednostavnije bi bilo da naglase, u skladu sa standardima RRA, kada obavljaju ulogu stranačkog lidera, a kada su u funkciji ministra ili predsednika – smatra Tijanić i dodaje da se slaže sa stavom da pravila treba doneti po međunarodnim standardima i da ih se treba pridržavati, ali i postavlja pitanje: da li ona važe i za komercijalne medije?
Goran Karadžić, potpredsednik Saveta RRA, nije želeo da komentariše zamerke Radojkovića upućene na račun ovog regulatornog tela.
Autor: V. M. D.
Pogledajte sve komentare (0) Ostavite komentar
Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.