Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
izveštaji:
U okviru Izborne noći u Medija centru prezentovani su podaci agencije AGB Nielsen Media Research
Govori:
Darko Broćić, AGB Nielsen Media ResearchPodaci o TV oglasnim kampanjama i plaćenim terminima koalicija, stranaka i kandidata
(ppt)(FoNet) - Najbolji rezultat u merenju efekata kampanje na televizijama postigla je lista Izbor za bolji život- Boris Tadić, drugi su URS, a treća koalicija "Pokrenimo Srbiju - Tomislav Nikolić“, izjavio je večeras istraživač AGB Nilesn Medija Risrč Darko Broćić, predstavljajući podatke te agencije o TV kampanjama i plaćenim terminima stranaka u predizbornoj kampanji.
On je na panelu u okviru Izborne noći Medija centra izjavio da je monitoring obuhvatio 26 TV stanica u Srbiji, pri čemu su stranački spotovi emitovani na svih sedam nacionalnih kanala.
Najjaču kampanju na TV, mereno u sekundama, za parlamentarne izbore imali su URS, a za predsedničke Boris Tadić, rekao je Broćić. On je naglasio da je zakupljivanje termina bilo moguće samo na komercijalnim televizijama i da ih je bilo šest puta manje nego na izborima 2008, jer je RRA uvela limit.
Kako je ukazao Broćić, stranke su to nadomestile propagandnim spotovima. Prema njegovim rečima, iznos plaćenih termina na TV stanicama bio je 137.766 sekundi, odnosno jedan dan, 14 sati i 16 minuta. Najviše zakupljenih termina za promociju stranaka bilo je na Pinku, zatim na B92, i Prvoj.
Ubedljivo najviše zakupljenih termina, naveo je Broćić, imala je Koalicija „Pokrenimo Srbiju- Tomislav Nikolič“ 36,6 odsto i Ujedinjeni regioni Srbije 35,2 odsto. Najviše novca za kampanju izdvojeno je za parlamentarne izbore - 49 odsto, a 24 odsto na predsedničke, napomenuo je Broćić. Prema njegovim rečima, 9,3 odsto promotivnog stranačkog TV programa odnosilo se na negativnu kampanju.