Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
RSS
Budite obavešteni o najnovijim događajima u Medija centru

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

U sklopu Medija centra nalaze se 3 sale i Press klub. Sale su kapaciteta...

Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...

Predstavljanje podataka o oglasnim TV kampanjama i plaćenim terminima stranaka i predsedničkih kandidata

Nedelja, 6/5/2012, 20:00, I sprat

izveštaji:

Pročitajte tekstPogledajte fotografije
Predstavljanje podataka o oglasnim TV kampanjama i plaćenim terminima stranaka i predsedničkih kandidata

U okviru Izborne noći u Medija centru prezentovani su podaci agencije AGB Nielsen Media Research

Govori: Darko Broćić, AGB Nielsen Media Research

Program izborne noći

Izveštaj

(FoNet) - Najbolji rezultat u merenju efekata kampanje na televizijama postigla je lista Izbor za bolji život- Boris Tadić, drugi su URS, a treća koalicija "Pokrenimo Srbiju - Tomislav Nikolić“, izjavio je večeras istraživač AGB Nilesn Medija Risrč Darko Broćić, predstavljajući podatke te agencije o TV kampanjama i plaćenim terminima stranaka u predizbornoj kampanji.

On je na panelu u okviru Izborne noći Medija centra izjavio da je monitoring obuhvatio 26 TV stanica u Srbiji, pri čemu su stranački spotovi emitovani na svih sedam nacionalnih kanala.

Najjaču kampanju na TV, mereno u sekundama, za parlamentarne izbore imali su URS, a za predsedničke Boris Tadić, rekao je Broćić. On je naglasio da je zakupljivanje termina bilo moguće samo na komercijalnim televizijama i da ih je bilo šest puta manje nego na izborima 2008, jer je RRA uvela limit.

Kako je ukazao Broćić, stranke su to nadomestile propagandnim spotovima. Prema njegovim rečima, iznos plaćenih termina na TV stanicama bio je 137.766 sekundi, odnosno jedan dan, 14 sati i 16 minuta. Najviše zakupljenih termina za promociju stranaka bilo je na Pinku, zatim na B92, i Prvoj.

Ubedljivo najviše zakupljenih termina, naveo je Broćić, imala je Koalicija „Pokrenimo Srbiju- Tomislav Nikolič“ 36,6 odsto i Ujedinjeni regioni Srbije 35,2 odsto. Najviše novca za kampanju izdvojeno je za parlamentarne izbore - 49 odsto, a 24 odsto na predsedničke, napomenuo je Broćić. Prema njegovim rečima, 9,3 odsto promotivnog stranačkog TV programa odnosilo se na negativnu kampanju.

Snimci događaja na MC Web televiziji ostaju dostupni za gledanje do 6 meseci

Galerija

Darko Broćić
Darko Broćić
Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Ključne reči

Pri pretrazi možete koristiti domaće karaktere: č, ć, š, ž, đ


Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.
sve rečitačnu frazubilo koju reč
 Opšta
 Mediji
 Politika
 Ekonomija
 Društvo
 Kultura
 Region
 IT Tehnologije
 Sport
Selektuj sve  Deselektuj sve
Od 
Do 
 Video zapis   Tekstualni izveštaj