Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

„PETICA“ GLEDANIJA OD B92

Izvor: Danas, 12.01.2011; Strana: 14

0 komentara      Ostavite komentar

U Nišu raste gledanost regionalnih i lokalnih, a pada gledanost nacionalnih televizija

Niš - U Nišu raste gledanost regionalnih i lokalnih televizija, a građani više gledaju regionalnu Televiziju „Pet“ nego nacionalne televizije B92, „Avala“ i „Happy/ Košava“, pokazalo je poslednje istraživanje gledanosti koje je uradila Agencija „Ipsos Stratedžik marketing“.
Istraživanje je rađeno u novembru prošle godine i obuhvatilo je sve nacionalne, regionalne i lokalne televizije koje emituju program preko kablovske mreže u Nišu. Najgledanije nacionalne televizije su „Pink“, „RTS“, „Foks“ („Prva“) i B92, ali su sve one, izuzev „Prve“, zabeležile pad udela gledalaca u merenom programu u odnosu na novembar 2009. Sve regionalne i lokalne televizije sa sedištem u Nišu su, međutim, zabeležile porast udela u ukupnom broju gledalaca merenog programa u odnosu na pretprošlu godinu.
Od ukupnog broja građana Niša koji gledaju regionalne i lokalne TV stanice, ne računajući nacionalne, RTV5 gleda 54, 4 odsto, što je za sedam odsto više nego 2009. Regionalnu Televiziju „Belle Amie“ gleda 11, 3 odsto građana, što je više nego pretprošle godine kada je to činilo 10,5 odsto, dok regionalnu RTV „Zona“ gleda 7, 1 odsto građana, što je povećanje od 0, 4 odsto. Stagnira gledanost Niške televizije (NTV), čiji je osnivač Skupština grada, koju je u novembru prošle godine gledalo 6, 3 odsto Nišlija, a u istom periodu 2009. godine 6,7 odsto. Gledanost Televizije „Kopernikus“ je ustaljena (3,45 odsto). Udeo svih ostalih regionalnih i lokalnih televizija u gledanosti elektronskih medija sa ovakvim frekvencijama je 17, 3 odsto.
- Televizija „Pet“ je već tradicionalno ubedljivo najgledanija niška televizija, a u 2010. uspela je i da poveća gledanost uprkos veoma teškim uslovima na medijskoj sceni. Prioritet naše televizije i dalje je informativa i uložili smo mnogo snage i energije u razvoj tog, ali i ostalih delova programa - rekla je novinarima glavna i odgovorna urednica „Petice“ Slađana Ostojić.
Televizija „Pet“ osnovana je 1994. godine, a 2006. konkurisala je za nacionalnu frekvenciju. Nije je dobila uprkos tome što je, kako su navodili njeni čelnici, imala duži staž, kvalitetniji program i bolje uslove za rad od nekoliko televizija koje su tada postale „nacionalne“. Rukovodstvo „Petice“ ocenilo je da je reč o „medijskoj centralizaciji Srbije“, pošto su sve frekvencije „završile“ u Beogradu. Nacionalne frekvencije tada su dobile televizije „Pink“, „Foks“, B92, „Avala“ i „Košava/ Happy“.



Antrfile:

Najpopularnije informativne emisije

Televizijski program u Nišu, inače, emituje osam regionalnih i lokalnih televizijskih kuća, među kojima je i Televizija „Nišava“, koja ima program na romskom jeziku. Mada su sve pokušavale da se bave informativnim programom, ustaljenu „informativu“ imaju RTV5, „Belle Amie“, „Zona“, NTV i „Kopernikus“, koje su i najgledanije.

TV Zona „najgledanija u regionu“

Pozivajući se na rezultate istraživanja Agencije „AGB Nielsen“, rađenog takođe prošlog novembra, niški mediji nedavno su objavili da je najgledanija niška televizija koja se vidi na području južne i centralne Srbije Televizija „Zona“. Prema ovom istraživanju, „Zonu“ u svakom trenutku u proseku gleda 130.000 građana u regionu. Na drugom mestu je „Belle Amie“ sa prosekom od 122.000 gledalaca, dok je TV5 treća, sa prosekom od 73.000. Četvrta je NTV sa prosekom od 36.000, a peta Televizija „Banker“ sa prosekom od 16.000 gledalaca.

Autor: ZORICA MILADINOVIĆ

Pogledajte sve komentare (0)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.