Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

PASTRMKE U BISTROJ VODI

Izvor: Blic, 12.12.2010; Strana: 17

0 komentara      Ostavite komentar

Piše Branislava Džunov

Salatara, pa salatara. Baš je nerviralo. Šta je tim novinarima? Otkud kafanska terminologija u tenisu. Što je bilo toliko teško da se kaže pehar Dejvis kupa? Mogu Nole i ostali ošišani da se šale na račun svoje muke koju su pretvorili u trijumf, ali TV reporteri nemaju razloga da se kolokvijalno izražavaju. To je, bre, pehar Dejvis kupa, sportsko priznanje vredno svakog poštovanja! Toliko o onom što nam je donelo mnogo radosti protekle sedmice i podiglo gledanost RTS-a do nebesa. Javni servis se, sad sasvim proračunato, postavio kao lider, ubacujući „Miris kiše na Balkanu“ po romanu Gordane Kuić, u režiji Ljubiše Samardžića, petkom uveče. Marketing najbolje ide uz igrane serije. U senci kapitalnih, strateških poteza, obeležena je desetogodišnjica dokumentarne emisije „Knjiga utisaka“. Svetlana Zrilić je ozbiljan i savestan reporter, to joj je najveća mana. U njenim emisijama, ako umete da slušate i gledate, možete čuti realne, odmerene i pohvale i pokude o turizmu u Srbiji. Nikoga neće prehvaliti ako ne zaslužuje, a primedbe plasira bez uvreda i zle namere. Ako nam je turizam privredna uzdanica, onda ova emisija zasluže i bolji tretman i povoljnije vreme emitovanja. Kad već nemamo šta da trošimo, prodajmo svoj šarm - to je nova programska ideologija Studija B čiji voditelji i urednici po ceo dan, do kasno uveče, sede u studiju i, reklo bi se, ludo se provode. Zabavljaju gledaoce svojim pričama, uz saradnju gostiju koji im se rado pridružuju i bez napora uključuju u ovaj TV hepening. Plivaju kao pastrmke u bistroj vodi, opušteni su, ali pristojni - publika ih voli. Kad baš nemaju šta da saopšte ili pokažu, mere vreme za prelaz preko Brankovog mosta ili Gazele. Pa se, onda, vrate ozbiljnim temama, opominju komunalce, udomljavaju pse i mačke, preporučuju pametne knjige, bore se za lepši Beograd. I sve tako ukrug. Samo, koliko će tako moći da izdrže? Otišli su „Sopranovi“, ponovo se vratili „Seranovi“. Naslovi se rimuju, ali serije nemaju ništa zajedničko, osim porodičnog miljea u kojem se kreću glavni junaci. „Sopranovi“ su američka, antologijska hronika o kriminalu za koju je rečeno da joj je najveći kvalitet što je „staromodna“. „Seranovi“ su se kod nas proslavili na Studiju B, sada se komično-poučne epizode ove gradske sage sa ukusom španske paelje prikazuju na TV Avala. Na Prvoj srpskoj TV igra se na tursku kartu: posle „1001 noći“ nova serija „Kad lišće pada“.

Autor: BRANISLAVA DŽUNOV

Pogledajte sve komentare (0)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.