Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

OD GOLIŠAVOSTI DO AGRESIVNOSTI

Izvor: Blic, 08.04.2012; Strana: 17

0 komentara      Ostavite komentar

NE DIRAJ DALJINSKI

Kod Gordane Predić u emisiji „V.I.P.“ na TV Metropolis bila je Dunja Figenvald-Puletić. Sećanja na karijeru u kojoj nije sve išlo glatko, ali vreme je izgladilo neravnine. I očekivano pitanje šta misli o današnjim nastavljačima njenog voditeljskog zanata. Kulturna žena, neće da kvari utisak ni o sebi ni o drugima, rekla je samo da se sada na malom ekranu pojavljuje mnogo lepih mladih lica. Da bi zatim, u drugom kontekstu, izrekla šta zaista misli: da većina voditeljki i novinara ili onih koji to misle da jesu, nemaju pravilnu dikciju a morali bi podučavati narod pravilnom govoru. Za voditeljke da su razgolićene i da televizija u fundamentu ima kod adekvatnog odevanja, kao TV pedagogiju. A to se ne poštuje.

Naše su TV hostese racionalne, malo troše na garderobu, stalno su oskudno odevene. Oni koji brinu o njihovom izgledu, a čak i javni servis ima stiliste, smatraju da one treba da budu seksi i mazne. Ovako doterane, one su najčešće napadnog izgleda i agresivne.
Čemu onda povika na razgolićenu učesnicu u „Parovima“ na Hepi TV. Ona je samo otišla dalje, jer joj to može doneti lepu paricu. Legitimno ponašanje, a možda i dogovor sa producentom za ekstra bonus. Nisu suzdržaniji ni takmičari u „Survajveru“. Sve pršti i šljašti od isticanja fi zičkih atributa, pa je prikladno zazvučala izjava Dejana Milićevića, gurua estrade, kako se silikoni izvanredno uklapaju u prirodne lepote Kostarike.

Agresivnost je verbalna. Ko može da izdrži govorljivost Sonje Marinković ili grleni smeh Jelene Bačić-Alimpić. Nina Radulović-Lečić u „Trenutku istine“ svojim podbadalicama dodatno soli rane ubogim takmičarima. Navalentnost je primetna i u predizbornom programu. Pošto predstavnici vodećih partija ne pokazuju vatrenost u iznošenju stavova, voditeljke hoće po svaku cenu nešto da izvuku jer su emisije dosadne. Polako, još je rano, međusobna potapanja su na kraju kampanje. Nikad se ne zna koga će nasankati Olja Bećković, gosta u studiju ili gledaoca koji se javio da glasa. Olivera Kovačević iz stanja transcendentalne meditacije pada u svadljivost. Razgoropadila se i Olivera Jovićević...
Najstaloženija je Danijela Šegan.

Mnogima je uzor Mira Adanja-Polak koja se kreće krivudavom linijom pretvaranja. Oseti li žrtvu, vadi mu oči, naročito ako miriše na administraciju i birokratiju. Daleko od toga da takve treba negovati kao retku biljku, ali ona to radi, često, sa pogrešnom osobom i u pogrešnom trenutku. Isti metod povremeno primenjuju Rada Đurić i Slađana Tomašević.
Očekuju od sagovornika da im sve prizna za minut i po, a pokazuju servilnost i blagonaklonost prema estradnim imenima. Sa njima su na ti, važniji je njihov koncert od toga da neko nema vodu ili struju, čiji je problem ostao u kajronu.
Za sledeći put.
Autor: BRANISLAVA DŽUNOV

Pogledajte sve komentare (0)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.