Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

NEĆEMO DA BUDEMO PREPREKA RAZVOJU MEDIJA

Izvor: Dnevnik, 04.12.2010; Strana: 14

1 komentara      Ostavite komentar

MINISTAR KULTURE NEBOJŠA BRADIĆ

Ministar kulture Nebojša Bradić izjavio je juče u Novom Sadu da su u finalni nacrt medijske strategije ugrađeni “svi konstruktivni doprinosi” koji su izneseni tokom javne rasprave koja je trajala prethodna dva meseca.
Sada je važno da se profesionalna javnost, novinarska udruženja, medijske asocijacije i zainteresovane grupe izjasne o predloženim rešenjima kako bi se doneo konačan dokument koji će biti predstavljen Vladi Srbije – rekao je za “Dnevnik” ministar Bradić, koji je u Skupštini Vojvodine prisustvovao obeležavanju 100. godišnjice smrti Laze Kostića, pesnika i između ostalog prvog osnivača novinarskog društva.
Bradić je kazao da buduća medijska strategija nije dokument za ovaj trenutak, već dokument za razvoj i dodao da je zbog toga važno da se o tome pažljivo odrede svi medijski akteri kako bi se na osnovu već predloženih osnova definisala i ona zadnja tačka, odnosno zadnji nacrt.
Ne želimo da mi kao Ministarstvo kuluture i inicijator donošenja ovakvog dokumenta i naši partneri u ovom procesu, kao što je Evropska komisija, donesemo dokument koji će u određ enim elementima imati otvorena pitanja i na taj način predstavljati prepreku razvoju umesto faktor uređenja medijske scene u Srbiji – rekao je ministar kulture, u čijem su resori mediji.
Govoreći o rokovima za strategiju, naveo je da su osnovna načela tog dokumenta definisana i da se sada razgovara o akcionom planu, kao važnom segmentu. Upitan da li će u strategiji ostati preporuke evropskih stručnjaka za temeljnu transformaciju Radiotelevizije Vojvodine koje su deo javnosti zabrinule da će pokrajinski javni servis biti “ukinut”, Bradić je rekao da je suština medijske strategije poboljšanje uslova rada i celokupne medijske scene, i da je van ikakve diskusije da će oblasti ili institucije koje dobro funkcionišu biti dovedene u pitanje.
Ali, ovde se radi o sistemskim rešenjima za naredni period; radi se o tome kako sagledati transformaciju određene oblasti koja će biti održiva u vremenima koja dolaze – rekao je Bradić, dodajući da se vremena menjaju i da je “neminovnost promene nešto što će omogućiti da i javni servisi budu rezilijentni prema promenama”.
On je rekao da se medijska scena menja i tehnološki i da u tom smislu treba gledati ka razvoju ove oblasti, a ne ka pitanjima – da li je ovo što imamo nama potrebno. Naravno, istakao je, nama su potrebni kvalitetni mediji.

Antrfile:
Transformacija RTV ne znači ugrožavanje

Što se tiče Radiotelevizije Vojvodine, u proteklom periodu iskazane su određene potrebe za transformacijom ove institucije i, naravno, mi očekujemo dobre predloge koji će voditi ka tome. Transformacija ne znači ugrožavanje identiteta ili uloge koju određeni medij ima u sistemu informisanja – kaže ministar kulture Nebojša Bradić.


Autor: S.NIKOLIĆ

Komentari (1)

1. Nisam znao da je prethodna dva meseca trajala otvorena javna rasprava o medijskoj strategiji. Mislio sam da je u to vreme trajala zatvorena javna rasprava o tzv. medijskoj studiji.
Dejan R. Popovic, dipl. inz., 06.12.2010. 13:52:14

Pogledajte sve komentare (1)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.