Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

NADLEŽNI KASNE U PROMOCIJI

Izvor: Danas, 24.12.2010; Strana: 6

1 komentara      Ostavite komentar

Asocijacija nezavisnih elektronskih medija o digitalizaciji

Beograd - Manje od 16 meseci pre planiranog potpunog prelaska na digitalno emitovanje televizijskog programa, Srbija je suočena sa mnogo više problema nego što bi u ovom trenutku to smelo biti, istakao je juče advokat Nebojša Samardžić, na predstavljanju monitoringa medijske scene Asocijacije nezavisnih elektronskih medija (ANEM). On je podsetio da je rok za prelazak na digitalno emitovanje april 2012, kao i da država „hitno mora da se pozabavi promocijom digitalne tranzicije“.
Samaržić je napomenuo da je to neophodno, jer postoji veliki broj nedoumica u vezi sa procesom digitalizacije koje dovode do toga da građani, emiteri, ali i država ne prepoznaju interese po tom pitanju. Prema njegovim rečima, građani tokom trenutne ekonomske krize „jedino prepoznaju da će imati dodatni trošak“, dok je najveći problem emitera što nemaju parametre o tome kolika bi bila ušteda od prelaska na digitalno emitovanje.
Kada je reč o najavljenoj medijskoj strategiji, profesorka Fakulteta političkih nauka Snježana Milivojević rekla je da je ishod priče trenutno „neobećavajuća situacija“, kao i da su „vrlo ugledne institucije bile angažovane na izradi ovog dokumenta, koji je završio u nekoj fioci“. Ona je dodala da je pravo vreme da se stvari razreše po tom pitanju, jer je Srbiji stigao upitnik Evropske komisije, u kojem se jedan deo odnosi i na medije.

Antrfile:
Nacrti stvarani iza zatvorenih vrata

Advokat ANEM-a Slobodan Kremenjak naveo je primere Nacrta zakona o nedozvoljenoj medijskoj koncentraciji, izmena Zakona o javnom informisanju, kao i nedavno predstavljenog Nacrta zakona o oglašavanju, čiji su tekstovi „nastali krajnje netransparentno i često mimo znanja radnih grupa zaduženih za pisanje propisa“.


Autor: B. C.

Komentari (1)

1. Cini mi se da je pre svega potrebno hitno izmeniti i dopuniti Zakon o radiodifuziji (i kablovskoj distribuciji), ili pripremiti nov zakon o audio i audio-vizuelnim medijskim servisima, u skladu sa EU direktivom 2010/13/EU od 10. marta 2010. U svakom slucaju, prioritet nad svim prioritetima je da se u ovom zakonu izvrse takve promene posle kojih bi bilo potpuno jasno i nesporno da radiodifuzne ustanove Srbije i Vojvodine, kao i druge radiodifuzne organizacije (tzv. emiteri) obavljaju samo delatnost proizvodnje svojih TV programa, dok JP "Emisiona tehnika i veze" (ETV) vrsi delatnost emitovanja svih tih TV programa. Do tada ce postojati sukob ovog zakona i Zakona o elektronskim komunikacijama, a JP ETV ce biti "ni na nebu, ni na zemlji".
Dejan R. Popovic, dipl. inz., 26.12.2010. 22:13:58

Pogledajte sve komentare (1)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.