Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
izveštaji:
Korišćenje interneta i novih medija u Srbiji je u stalnom porastu.
Poseban deo istraživanja posvećen je navikama, upotrebi i načinima na koji mladi koriste nove medije – Internet i nove tehnologije, društvene mreže naročito Fejsbuk i Tviter.
Istraživanje je sprovela agencija Ipsos Strategic Marketing, u okviru Programa za podršku medijima u Srbiji koje sprovodi Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) preko partnera IREX Serbia.
Istraživanje su podržali Institut za održive zajednice (ISC) u okviru programa „Inicijativa javnog zagovaranja građanskog društva”, Organizacija za evropsku bezbednost i saradnju (OEBS) i agencija Media S.
Konferencija za novinare
IREX Serbia
i Ipsos Strategic Marketing
Govore:
Pozivno pismo (pdf)
Simultani prevod