Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

MEDIJSKA STRATEGIJA DO 20. FEBRUARA

Izvor: Danas, 30.12.2010; Strana: 4

2 komentara      Ostavite komentar

Beograd - Ministar kulture i informisanja Nebojša Bradić najavio je juče da će do 20. februara biti predložen Nacrt strategije za razvoj sistema javnog informisanja u Srbiji, nakon čega će uslediti javna rasprava. Usvajanje strategije očekuje se sredinom 2011. godine.

Autor: D. D.

Komentari (2)

1. Do sada je Ministarstvo kulture pripremalo i stavljalo na javnu raspravu tzv. medijsku studiju, odnosno medijsku strategiju. Od sada ovaj organ drzavne uprave priprema predlog Nacrta strategije za razvoj sistema javnog informisanja u Srbiji, nakon cega ce (ponovo) slediti javna rasprava. Pri tome treba imati na umu da svaki sistem predstavlja slozenu celinu koju cine vise medjusobno povezanih podcelina. Da li su sve novinske, radiodifuzne i druge medijske organizacije kao podceline povezane u sistem javnog informisanja - utvrdice se naknadno.
Dejan R. Popovic, dipl. inz., 30.12.2010. 13:54:48
2. Da, stvarno, sta je sad pa to? Zadatak promenjen u hodu? Ne, najbolje je ostaviti se corava posla i pimeniti privredno pravo na medijske kuce, kao na sva druga preduzeca i nikakva planska privreda nece biti potrebna.
Posmatrac, 30.12.2010. 16:12:15

Pogledajte sve komentare (2)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.