Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
RSS
Budite obavešteni o najnovijim događajima u Medija centru

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

U sklopu Medija centra nalaze se 3 sale i Press klub. Sale su kapaciteta...

Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...

Izveštaj o monitoringu medija u izbornoj kampanji koji obuhvata period: 14-27.04.2012.

Sreda, 2/5/2012, 12:00, II sprat, Mala sala

izveštaji:

Pročitajte tekstPogledajte fotografije
Izveštaj o monitoringu medija u izbornoj kampanji koji obuhvata period: 14-27.04.2012.

Konferencija za novinare
Biroa za društvena istraživanja (BIRODI)

Govore:

  • Pavle Dimitrijević, izvršni direktor Biroa za društvena istraživanja (BIRODI)
  • Ivan Godarsky, analitičar medija, MEMO 98 , Slovačka
  • Zoran Gavrilović, glavni analitičar, Biro za društvena istraživanja (BIRODI)

Simultani prevod

Izveštaj

...Veliki broj posmatranih medija u praćenju izbora nastavlja sa načinom izveštavanja uočenim i u prethodna dva kruga monitoringa. Iako je uočen trend rasta neutralnih najava priloga u informativnim emisijama, sveukupno izveštavanje i u štampanim i elektronskim medijima je dominantno pozitivno. Mediji svoju ulogu ograničavaju na "prenošenje" promotivnih informacija o učesnicima kampanje. Većina medija, osim dnevnog lista Danas, odustaje od svoje kontrolne uloge, odnosno analitičkog i kritičkog izveštavanja.

Izveštavanje o predizbornoj kampanji se intenziviralo u odnosu na prethodni period jer se uz postojeću kampanju za parlamentarne izbore odvija i kampanja za predsedničke izbore. Teme koje su najprisutnije u izveštavanju o predizbornoj kampanji se tiču ekonomsko-socijalnih problema, nezaposlenosti, investicija, poljoprivrede. Teme vezane za Evropsku Uniju, korupciju i Kosovo i Metohiju su manje zastupljene. Uprkos povećanom obimu izveštavanja medija, o temama koje su predmet kampanje se izveštava na površan način. Navedeno je posledica činjenice da teme u kampanji političke partije takođe na površan način predstavljaju. Ovaj trend je prisutan i u emisijama debatnog karaktera.
Rezultati monitoringa još jednom, nažalost, kod posmatranih medija potvrđuju obrazac upotrebe niskih novinarskih standarda. Uključujući brojne primere nepotpisanih članaka ili nepoznatih izvora (štampani mediji), istih snimaka u prilozima o pojedinim političkim partijama (posebno prilozi URS, SPS, Preokret) na različitim televizijama ili često korišćenje informacija samo iz jednog izvora (najčešće se koriste podaci novinske agencije “Tanjug”, kada je reč o televizijama)...

Snimci događaja na MC Web televiziji ostaju dostupni za gledanje do 6 meseci

Galerija

Izveštaj o monitoringu medija u izbornoj kampanji koji obuhvata period: 14-27.04.2012.
Izveštaj o monitoringu medija u izbornoj kampanji koji obuhvata period: 14-27.04.2012.
Izveštaj o monitoringu medija u izbornoj kampanji koji obuhvata period: 14-27.04.2012.
Izveštaj o monitoringu medija u izbornoj kampanji koji obuhvata period: 14-27.04.2012.
Izveštaj o monitoringu medija u izbornoj kampanji koji obuhvata period: 14-27.04.2012.
Izveštaj o monitoringu medija u izbornoj kampanji koji obuhvata period: 14-27.04.2012.
Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Ključne reči

Pri pretrazi možete koristiti domaće karaktere: č, ć, š, ž, đ


Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.
sve rečitačnu frazubilo koju reč
 Opšta
 Mediji
 Politika
 Ekonomija
 Društvo
 Kultura
 Region
 IT Tehnologije
 Sport
Selektuj sve  Deselektuj sve
Od 
Do 
 Video zapis   Tekstualni izveštaj