Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

IZLOG POSLASTIČARNICE

Izvor: Blic, 05.09.2010; Strana: 17

0 komentara      Ostavite komentar

Ne diraj daljinski

Piše Branislava Džunov

Kakvo je takvo je, ponovo je najgledanije. “Selo gori a baba se češlja” Radoša Bajića, u reprizinoj reprizi, opet ima najbolji rejting. Ponavljanje starih epizoda trajaće do 6. novembra kada će početi prikazivanje 22 nastavka snimljenih ovog leta. I to će biti kraj, bar se tako obećava, a slava će, verovatno, dugo vremena ostati neprevaziđena, kao i uticaj koji je izvršila na društvene sredine u koje teško prodiru konvencionalne metode propagande u borbi protiv kancera i položaja žena na selu.
Počelo je prikazivanje četvrte sezone dokumentarnog ciklusa “Vreme je za bebe” u kojem se podsticajno i plemenito govori o problemu nataliteta u Srbiji, sa finim, toplim pričama o porodicama koje najveći kapital vide u potomstvu. U planu su 42 epizode, što će ukupno činiti 164 emisije čija je gledanost u stalnom usponu, sa rekordima i do milion gledalaca koji se beleže za pojedine, neobične storije kao što je bila emisija o prvoj bebi rođenoj u braku Etiopljanke Fregenet Mulugete i Slađana Jovanovića iz Beograda. I niz drugih.
RTS se odriče Siniše Pavića. Tek što su završeni “Stižu dolari” repriziraju se “Srećni ljudi”, po ko zna koji put. I u novoj sezoni javni servis nastavlja s politikom beskrajnog rabljenja najpopularnijih programa, što se u ovim TV uslovima pokazuje kao najefikasnije sredstvo protiv konkurentske TV Pink. Sve to, naravno, dok 12. septembra ne krene ozloglašena “Farma” koja se pokazala kao razorna sila najboljih namera na medijskom nebu Srbije. Pink ima i keca u rukavu, peti ciklus “Zvezda Granda” kojem RTS hoće da se suprostavi mnogohvaljenim, otetim šou-programom “Ja imam talenat”. U trku se uključuje TV Foks, koja je sebi već upisala atribut – prva srpska TV , kakvu poziciju namerava da osvoji premijernim epizodama turske sapunice “1001. noć”, novim formatom kulinarskih emisija i francuskim licencnim rialiti programom o neženjama. TV Avala ostaje verna filmovima i serijama. I to je televizijska ponuda na koju se može računati narednih meseci, uz obavezan paket političko-informativnih emisija čija je prva lasta bila Olja Bećković sa prošlonedeljnim “Utiskom nedelje” na TV B92.
Ništa se ne menja, sve ostaje isto, osim cena zejtina, mleka, butera i ostalog – što se oprezno saopštava, mahom u pregledu pisanja štampe. Televizija ne voli time da uznemirava svoj auditorijum, to su uzgredne informacije. Zato TV Dnevnik liči na izlog poslastičarnice. Sve je ušećereno i preslađeno, do otužnosti. A kako bi drugačije u zemlji slatkiša?

Autor: BRANISLAVA DŽUNOV

Pogledajte sve komentare (0)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.