Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Mediji o medijima, Događaji, Newsletter...

Promocija i marketing elektronskih medija

Priredili : Suzan Tajler Istman, Daglas A. Ferguson i Robert Klajn.
Sa engleskog prevele: Jelena Petrović i Svetlana Stefanov.

„Promocija i marketing elektronskih medija“ zanimljiv i jasan vodič kroz zamršeni lavirint mogućnosti savremenih elektronskih medija. Priručnik koji studentima, predavačima i profesionalcima preporučuju najuglednija svetska udruženja stručnjaka za televizijsku promociju, marketing i dizajn.

Promocija i marketing elektronskih medija (pdf, 2MB)

Istraživačko novinarstvo

Priredio Hjugo de Berg

Medija centar i Izdavačko preduzeće „Clio“ predstavljaju vam knjigu „Istraživačko novinarstvo“.

U novijoj istoriji, istraživačko novinarstvo često je doprinosilo obaranju vlada, hapšenju političara, donošenju zakona, razotkrivanju grešaka u radu pravosuđa... I dok su rezultati istraživačkog novinarstva opšteprihvaćeni, objašnjenja teorije i prakse su veoma različita. Ova knjiga britanskih autora, predavača na Notingem Trent univerzitetu, kritički je uvod u tradiciju i praksu istraživačkog novinarstva. Počinjući sa istorijskim pregledom, autori objašnjavaju kako treba razumeti istraživačko novinarstvo u okviru masovnih medija, kakav je njegov odnos prema pravnom sistemu, zatim kakva je uloga etike u istraživanju kao i uticaj novih tehnologija i interneta na novinarsku praksu. Kombinujući analize primera istraživačkog novinarstva u nacionalnoj i lokalnoj štampi, radiju i televiziji i intervjue koje su napravili sa novinarima, urednicima i producentima, autori se zalažu za praksu istraživanja i obelodanjivanja činjenica i razmatraju budućnost ovog vida novinarstva.

Priređivač knjige Hjugo de Berg je viši predavač na Odeljenju za medije i komunikacije, na koledžu Goldsmit pri Londonskom univerzitetu. De Berg sarađuje u dokumentarnim programima na televizijama STV, BBC i C4. Neko vreme je bio viši predavač na univerzitetu Notingem Trent, gde je rukovodio projektom o medijima u Kini.

Ovo izdanje je objavljeno u okviru Projekta prevoda knjiga iz oblasti medija i novinarstva za jugoistočnu Evropu, uz podršku Fondacije Next Page i Programa za medije Instituta za otvoreno društvo iz Budimpešte i u saradnji s Mrežom jugoistočne Evrope za profesionalizaciju medija (SEENPM).

Na našem sajtu dostupni su vam izvodi iz ove publikacije, a za više informacija o štampanom izdanju posetite www.clio.rs.

Istraživačko novinarstvo (pdf, 1657KB)

.
Štampane i elektronske verzije prevoda podržane su od strane Next Page Fondacije u okviru Programa prevoda za medije i novinare. Ova inicijativa pomaže projekte obuke medijskih profesionalaca i novinara u jugoistočnoj Evropi, a Next Page Fondacija je sprovodi u saradnji sa Programom za medije Instituta za otvoreno društvo i Mrežom za profesionallizaciju medija jugoistočne Evrope (SEENPM).