Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

GALAMIĆE SAMO PRED TIŠINU

Izvor: Večernje Novosti, 30.03.2012; Strana: 3

0 komentara      Ostavite komentar

STRANAČKI MEGDAN NA TV JOŠ MLAK, NA EKRANU ZASAD SAMO SPOTOVI DS, URS I LDP, OSTALI TVRDE DA NEMAJU PARA

Naprednjaci, SPS, DSS i SRS tek spremaju promocije na televiziji, ali one čekaju kraj kampanje

DOK se u udarnim terminima Čeda zaklinje pred zastavom istine, a Tadić i Dinkić obilaze fabrike i njive - Nikolića, Dačića, Koštunice i radikala nema ni od korova. Demokrate, URS i LDP zadobili su primat "na anteni", dok naprednjaci, DSS i SRS tek montiraju spotove.
To je presek televizijske propagande u prvih petnaest dana kampanje i utisak je da bitka na ekranu nije počela tako žestoko kao 2008. godine. Oni koji su već zauzeli kadrove tvrde da im kasa ne preliva i da neće dosaditi gledaocima do Đuđevdana, dok se oni koji još nisu pretočili poruke u piksele žale na besparicu.
U taboru naprednjaka najavljuju da će i njihov lider Tomislav Nikolić verovatno sledeće nedelje "ući u katodne cevi".
- Krenućemo samo sa kratkim TV spotovima, pošto za neku jaču video-kampanju nemamo para. Naš najjači adut biće živa reč i rad na terenu - precizirao nam je Vuk Fatić, šef informativne službe SNS.
Brano Ružić iz SPS najavljuje da će i oni spremiti skromne TV promocije, iako prednost daju direktnom kontaktu:
- Bajkovite priče onih koji se uveliko promovišu građani će 6. maja vrednovati kao njihov hendikep.
Uskoro bi u šminkernicu trebalo da uđe i Vojislav Koštunica, mada njegova stranka smatra da nije na velikom gubitku što ih nema na ekranima.
- Vlast na odlasku uporno nas je medijski marginalizovala sve vreme svog mandata, pa smo morali da pronađemo svoj put do birača preko tribina i konvencija - rekao nam je Petar Petković, portparol DSS.
Vjerica Radeta, šef izbornog štaba SRS, kaže nam da se oni prostiru koliko im je dug guber.
- Uklapamo se u 100 miliona dinara, koliko smo uštedeli. Pošto su TV sekunde paprene, možda ćemo imati svega nekoliko spotova pred izbornu tišinu.
Potpredsednica DS Jelena Trivan otkriva nam da će njena partija za oglašavanje u medijima da izdvoji od 250 do 300 miliona dinara.
- Računamo da ćemo toliko posle izbora da dobijemo iz budžeta za osvojene mandate. Inače, za razliku od nekih stranaka koje su stalno u kampanji, mi je vodimo samo kada se raspišu izbori. Zakon propisuje vreme u kojem stranke iznose stavove i koristimo svaki dan imajući u vidu sve rezultate i buduće projekte koje želimo da predstavimo.
I potpredsednica URS Suzana Grubješić ne misli da će se birači zasititi njihove predizborne propagande. Ona nam je poručila da svaka stranka osmišljava dinamiku kampanje i da ne misli da će se bilo ko zaštiti od pojavljivanja u medijima.

Antrfile:

TERMIN 12.500 EVRA

U ZAVISNOSTI od televizije i termina emitovanja, stranke će tokom kampanje za jednu sekundu promocije morati da izdvoje od četiri da čak 200 evra. Iznajmljen termin u trajanju do pet minuta košta od 3.000 do 12.500 evra. Skupi su i bilbordi. Nedelju dana reklamiranja na jednom panou u Beogradu košta od 500 do 1.000 evra. Štampanje plakata je između 150 evra za manje tiraže, do 400 za veće.

Autor: M. BABOVIĆ

Pogledajte sve komentare (0)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.