Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
ZRENjANINSKE RADIO-STANICE ZARATILE REZULTATIMA ISTRAŽIVANjA
Baš kad i političke stranke, i zrenjaninske regionalne i lokalne radio-stanice počele su da ratuju rezultatima raznih israživanja po kojima su upravo one najslušanije na području Zrenjanina. Tako je “Klik FM”, relativno nova radio-stanica u gradu na Begeju, koja je počela da emituje program lane, u poslednjem broju nedeljnika “Zrenjanin”, na polovini strane, obznanila da je to ime najslušanijeg gradskog radija. Predočeni su i rezulati ispitivanja koje je, od 10. oktobra do 29. decembra prošle godine, sproveo “Ipsos stratedžik marketing” i po kojima slušaoci u najvećem banatskom gradu najviše vremena provode uz “Klik FM”, zatim uz novosadski “As FM”, pa tek onda uz zrenjaninski “Santos”. Regionalni Radio Zrenjanin, koji funkcioniše kao javno preduzeće i finansira se iz gradskog budžeta, po tom istraživanju, ima zanemarljiv broj slušalaca. Kako navode u “Klik FM”-u, analiza je obavljena u kategoriji “market šer”, na uzorku u starosnoj grupi od 25 do 45 godina.
Ali, zrenjaninski “Santos”, pozivajući se na rezultate istraživanja opet “Ipsos stratedžik marketinga”, obavljenog od 3. oktobra do 29. decembra 2011, u kategoriji “kam rič”, tvrdi da je on najslušanija lokalna radio-stanica u gradu. Po podacima koje predočavaju u “Santosu”, slušanost ovog radija iznosi 14,9 odsto, “Klik FM” 8,8, a Radio Zrenjanina 7,2 odsto. I kome sada verovati? Bilo kako bilo, obe privatne komercijalne radio-stanice, s lokalnom frekvencijom, slažu se u jednom – da malo građana vreme provodi uz regionalni Radio Zrenjanin. Na istraživanja su, međutim, reagovali u ovoj medijskoj kući.
Direktorka Zrenjanina Ljiljana Popović podseća da je to jedina radio-stanica u Srednjobanatskom okrugu koja poseduje regionalnu dozvolu za rad, ima informativni program i emituje emisije, osim na srpskom, i na mađarskom, rumunskom, slovačkom i romskom jeziku.
– Baš zbog ove multikulturalnosti naša medijska kuća izuzeta je iz privatizacije, što je ponovo i potvrdila Agencija za privatizaciju Republike Srbije – navodi Ljiljana Popović. – Regionalna pokrivenost obavezuje nas na to da informišemo građane o svim sferama društvenog života i o onim temama koje su od vitalnog značaja za građane srednjeg Banata pa se zato ne možemo meriti s lokalnim radio-stanicama koje emituju samo muziku, male oglase i reklame, i “blic” vesti, ako se to uopšte može nazvati vestima.
Reagujući na reklamu “Klik FM” radija, objavljenu u poslednjem broju nedeljnika “Zrenjanin”, po kojoj je slušanost zrenjaninskog gradskog radija – nula, ona kaže da jeste da papir trpi sve, ali da navodna istraživanja prevazilaze čak i plaćeni oglas.
– Te iste rezultate dobio je i Radio Zrenjanin, od Agencije “A-medija”, s kojom naša kuća sarađuje, a oni ukazuju na to da je naš radio sa šerom 5,5 ispred “Santosa”, a iza nacionalnog radija “S”, radija “Klik FM” i “As FM”. Ponosni smo na program koji pravimo pune 33 godine, i ponosni smo na novinare koji osvajaju nagrade za svoje emisije i takmiče se rame uz rame s najistaknutijim novinarima, a ne s kvazinovinarčićima – reagovala je Ljiljana Popović.
Autor: Ž. BALABAN
Pogledajte sve komentare (1) Ostavite komentar
Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.