Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

DOSTA BUČNIH REKLAMA

Izvor: Kurir, 19.12.2010; Strana: 7

0 komentara      Ostavite komentar

Zahvaljujući inicijativi novinarke Kurira, TV stanice će uskoro
morati da utišaju ekonomsko-propagandni program

‚BEOGRAD - Dosta je bilo probijanja ušiju!
Televizor koji je „mirovao“ za vreme redovnog programa odjednom počinje da urla, galami, vrišti - kad počnu reklame?! Ne brinite, s vašim televizorom je sve u redu, a volumen ne pojačavaju duhovi. To rade TV stanice, kako bi naterale gledaoce da obrate pažnju na sadržaj reklama. Nije retkost da zvuk za vreme EPP bude i duplo jači nego za vreme redovnog programa!
Iako Zakon o oglašavanju ne kažnjava ovu bahatost, odgovorni iz RRA su, pošto smo ih obavestili da je američki Kongres posle brojnih žalbi gledalaca usvojio zakon koji zabranjuje televizijskim stanicama da pojačavaju ton tokom EPP, obećali da će i oni učiniti isto!
- Ovo je odlično što ste mi rekli! Vi iz Kurira svašta saznate! Do 24. decembra se šalju zamerke na Nacrt zakona o oglašavanju i ja vam obećavam da ću predložiti da se i kod nas ovakav postupak stanica kažnjava! - kaže za Kurir profesor Goran Peković, član Saveta RRA, i poziva sve građane koji primete ovu pojavu da je prijave.
Tonski snimatelj Ivan Pjević kaže pojačavanje reklama zvanično odobravaju i naručuju pojedini urednici.
- Znam neke ljude koji „pakuju“ te reklame u jedan niz za emitovanje. Od njih se očekuje da zvuk bude usnimljen vrlo jako, gotovo premodulisano! - objašnjava tonac.

Antrfile:
Krše Zakon o reklamama!

- Prva, Hepi, Pink, ali i RTS su televizije koje iz meseca u mesec prave veliki broj prekršaja vezanih za dužinu trajanja reklama! - kaže Goran Peković. On dodaje da je RTS za vreme Svetskog prvenstva u fudbalu uporno reklamirao pivo u terminu od 13 časova iako ih je RRA više puta opominjala da to ne čine.
- Reklamiranje alkoholnih pića je dozvoljeno tek od 19 časova, ali su čelnici Javnog servisa izračunali da će im i pored plaćanja kazne dobit biti ogromna - objašnjava Peković i dodaje da je sada sve u rukama suda, za koji veruje da će kazniti emitere koji su se oglušili o zakon.


Autor: KATARINA MARTIĆ

Pogledajte sve komentare (0)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.