Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
RSS
Budite obavešteni o najnovijim događajima u Medija centru

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

U sklopu Medija centra nalaze se 3 sale i Press klub. Sale su kapaciteta...

Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...

BIRODI - Monitoring izveštavanja medija tokom izborne kampanje

Nedelja, 6/5/2012, 19:00, I sprat

izveštaji:

Pročitajte tekstPogledajte fotografije
BIRODI - Monitoring izveštavanja medija tokom izborne kampanje

Prezentacija Monitoringa izveštavanja medija tokom izborne kampanje Biroa za društvena istraživanja održana je u okviru Izborne noći u Medija centru

Panelisti:

  • Zoran Gavrilović, BIRODI
  • Radivoje Grujić, International Foundation for Electoral Systems

Moderator: Pavle Dimitrijević, BIRODI

Program izborne noći

Izveštaj

(FoNet) - Oko polovine tekstova u štampanim medijima o izborima bilo je nepotpisano, a trend je nepostojanje novinarskog izvora, pokazao je monitoring medija u predizbornoj kampanji, koji je predstavljen tokom Izborne noći u Medija centru.

Izmedju 70 i 80 odsto tekstova bili su izveštaji, odnosno vesti, rekao je predstavnik istraživačke grupe BIRODI Zoran Gavrilović i dodao da je najviše nepotpisanih tekstova bilo u dnevnim listovima Blic i Pravda. Prema njegovim rečima, tokom kampanje je uočen i visok procenat pozitivnih tonova u izveštavanju u predizbornoj kampanji.
"Naročito su pozitivno predstavljane najveće stranke. Što je njihov rejting bio veći, izveštavanje je bilo pozitivnije", rekao je Gavrilović.

Problem Srbije je što se politika "pi-ar-izuje", što nije dobro za ovako mladu demokratiju, ocenio je on. Prema njegovim rečima, trend izveštavanja u kampanji bio je da štampani mediji preuzimaju stranačka saopštenja i puštaju ih kao vesti.

U razgovoru sa novinarima saznali smo da nepotpisani tekst najčešće znači da se novinar ne slaže sa naslovom, naveo je Gavrilović i upozorio da to nanosi štetu šteti integritetu medija.

Snimci događaja na MC Web televiziji ostaju dostupni za gledanje do 6 meseci

Galerija

BIRODI - Monitoring izveštavanja medija tokom izborne kampanje
BIRODI - Monitoring izveštavanja medija tokom izborne kampanje
Zoran Gavrilović
Radivoje Grujić
Pavle Dimitrijević
Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Ključne reči

Pri pretrazi možete koristiti domaće karaktere: č, ć, š, ž, đ


Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.
sve rečitačnu frazubilo koju reč
 Opšta
 Mediji
 Politika
 Ekonomija
 Društvo
 Kultura
 Region
 IT Tehnologije
 Sport
Selektuj sve  Deselektuj sve
Od 
Do 
 Video zapis   Tekstualni izveštaj