Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

BIRN: Provladinim tabloidima najviše novca na konkursima

Izvor: FoNet, 10.09.2019.

0 komentara      Ostavite komentar

Nedovoljno transparentan proces izbora članova komisija, nejasni kriterijumi za procenu predloženih projekata i odsustvo medijskih stručnjaka najveći problemi prilikom redistribucije novca na javnim konkursima za sufinansiranje medijskog sadržaja, pokazuje istraživanje Balkanska istraživaćka novinarsks mreža (BIRN).

Istraživanje daje analizu o medijskim udruženjima koja su imenovala članove komisija i njihovom stručnom kapacitetu za obavljanje ovog posla i nudi preporuke za uspostavljanje kriterijuma za izbor članova.

Istraživanje pokazuje da su članovi konkursnih komisija neretko birani iz redova bliskih vlasti, da su najveći udeo u raspodeli sredstava imali provladini tabloidi i firme, dok su relevantna udruženja izostajala iz učešća u komisijama.

Tako je na primer na konkursima u Vojvodini u 38 opština u samo 4 mesta bilo članova komisija iz relevantnih i reprezentativnih medijskih udruženja, dok je društvo novinara Niša imalo dvostruko više članova u konkursnim komisijama Ministarstva kulture i informisanja u 2018.godini, u odnosu na udruženja kao što su NUNS ili UNS.

Istraživanje obuhvata podatke o javnim konkursima lokalnih samouprava u od 2015. do 2018. godine, ističe Mreža.

Pogledajte sve komentare (0)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.