Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

BEZ TRAČEVA I VISOKE POLITIKE

Izvor: Politika, 01.04.2012; Strana: A15

0 komentara      Ostavite komentar

INTERVJU: ALEKSANDAR TIMOFEJEV

Možemo da imamo trodimenzionalnu vremensku prognozu
ali suština našeg programa će uvek ostati ista

Svake godine kada Studio B slavi svoju godišnjicu (1. aprila) Aleksandar Timofejev, direktor i glavni i odgovorni urednik ove kuće, kaže da su „mlađi nego ikad”! Ni danas, kada Studio B obeležava 42 godine postojanja, nije drukčije. Timofejev kaže da ovu godišnjicu Studio B dočekuje kao radio i TV stanica koja funkcioniše kao javni servis grada Beograda i koja prolazi kroz sve ono kroz šta prolazi naša zemlja.
– Kriza je velika svuda pa i u medijima, ali mi nekako plivamo kroz sve to i uvek imamo puno velikih planova – kaže Timofejev.

Vi imate tu prednost da ste gradska televizija i to Vam pruža mogućnost jedinstvenog koncepta?
Studio B ima praktično i jedan problema zato što mi nemamo konkurenciju. Mi smo gradska televizija, višestruko, desetostruko gledanija od svih drugih gradskih televizija. Nama su praktično konkurencija televizije sa nacionalnom frekvencijom, što opet nije ni logično, ni normalno, a ni tačno. Mi njima nismo konkurencija zato što oni imaju pokrivenost na čitavoj teritoriji Srbije, a mi program pravimo pre svega za građane i goste Beograda. Da vam pošteno kažem, bar 95 odsto svih para koje marketinški idu na televiziju u ovoj zemlji, ode nacionalnim emiterima tako da mi tu sakupljamo samo mrvice koje ostanu za nas regionalne.

Ali ne žalite se?
Ne! Ja više volim da se upoređujem sa gradskim televizijama u svetu koje funkcionišu kao mi nego da se ugledamo na neku visoko komercijalnu nacionalnu TV. Naši programi nisu slični, mi nismo konkurencija i meni je jako drago što su to shvatili i vlasnici, urednici i direktori nacionalnih televizija tako da s njima imamo odlične odnose, jer i Tijaniću, i Mitroviću i drugima je važno da znaju kakva je situacija u gradu i da li će moći da pređu preko mosta ili ne.

S druge strane, koncepcija Vam nameće da ne možete da imate neki preterano zabavni program?
Kada sam ja došao na mesto direktora, ideja je bila da napravimo dobru gradsku televiziju koja se neće baviti ni visokom politikom, ni tračevima, nego će funkcionisati kao javni gradski servis. Posećivao sam neke od stranih velikih gradskih televizija i video da oni imaju helikoptere kad rade uključenja uživo. Ali mi imamo našeg Nešu Đurđevića koji isto tako dobro radi živa uključenja i bez helikoptera.

Ipak, televiziji je nužna moderna tehnika?
Naravno, voleo bih da smo tehnički bolje opremljeni. Ali, ako je pravilo da mediji treba da informišu, edukuju i zabave, ja onda insistiram na četvrtoj funkciji: da budu na usluzi, da pomognu ljudima. Meni cilj je otkad se bavim ovim poslom, da pokušamo da napravim to da nam bude malo bolje. Možemo da imamo trodimenzionalnu vremensku prognozu i dvodimenzionalno stanje na putevima, ali suština će uvek ostati ista.

Otkako ste postali direktor niste se vraćali pred kamere?
Ja sam i dalje novinar, ali naravno da sada ne radim nijednu emisiju. Meni je logično da glavni i odgovorni urednici nemaju svoju emisiju, jer ko može da im kaže da emisija ne valja ako ne valja. Uvek mora da bude neko ko je iznad onoga ko pravi emisiju.
Autor: GORDANA POPOVIĆ

Pogledajte sve komentare (0)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.