Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

BEZ NAPRETKA U REGULATIVI MEDIJA

Izvor: Politika, 08.09.2010; Strana: A7

1 komentara      Ostavite komentar

Na medijskoj sceni Srbije i dalje nema napretka ni u medijskoj regulativi ni u praksi i osnov za neophodne promene treba tražiti kroz Medijsku strategiju, ocenjeno je juče prilikom predstavljanja monitoringa Asocijacije nezavisnih elektronskih medija. Medijskom sektoru su neophodne promene, a Medijska strategija daje priliku za važan korak napred, ali će se tek pokazati da li će ta šansa za popravljanje odnosa vlasti i medija biti pravilno iskorišćena za dobrobit medija i društva, rekli su autori publikacije „Monitoring medijske scene u Srbiji”.
Advokat Slobodan Kremenjek je istakao da medijske i novinarske asocijacije ne treba da dopuste da „iznuđena” ponuda vlasti za zajednički rad na Strategiji bude zloupotrebljena, „zarad novih političkih trgovina i nove preraspodele političkog uticaja na medijsku sferu”.
Na osnovu posmatranja medijske scene ocenjeno je da i dalje politička volja predstavlja opterećujući faktor za stanje u medijima, da je medijsko vlasništvo i dalje netransparentno, da privatizacija nije sistemski rešena, a lokalni mediji se suočavaju sa velikim pritiscima na uređivačku politiku zbog finansiranja iz budžeta. Beta

Autor: PRENETO

Komentari (1)

1. Tranzicija je prakticno jos u toku, a nacelo slobodnog radiodifuznog preduzetnistva se vec napusta. Zahteva se zamena privatne, komercijalne radiodifuzne delatnosti planiranim drzavnim, javnim radiodifuznim servisima (sluzbama). Komercijalnim radiodifuznim servisima ne sme biti dopusteno da dominiraju nad javnim radodifuznim servisima. Izgleda da je tacno da zajednicki rad na Nacrtu medijske strategije moze da bude zloupotrebljen "zarad novih politickih trgovina i nove preraspodele politickog uticajana medijsku sferu" (advokat Slobodan Kremenjak). Simptomaticno je i to da se ne oglasavaju RRA i imenovana radna grupa Ministarstva (Rade Veljanovski i ostali) odgovorna za ovaj posao.
Dejan R. Popovic, dipl. inz., 08.09.2010. 11:55:13

Pogledajte sve komentare (1)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.