Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

Avžner o slučaju Dajrekt medije i RTS: Nema razlike od prodaje paprika na pijaci

Izvor: N1, 30.08.2019.

0 komentara      Ostavite komentar
Autor: Vojislav Stevanović

Predsednik Srbije rekao je da neće iznositi pre nadležnih organa informacije iz postupaka, ali se zato usmerio na iznošenje finansijskih podataka. Kaže da su četiri najznačajnije kompanije u vlasništvu Dragana Đilasa - Multicom Group, Direct media, Emotion i Ovation u periodu dok je on bio na vlasti ostvarile prihod od više od 620 miliona evra.

Rastu ulozi na političkoj čoji Srbije. Dan posle konferencije Dragana Đilasa ispred Predsedništva i pozivanja predsednika Srbije da dokaže na kojih ukradenih 500 miliona evra misli, Aleksandar Vučić predstavio je svoju reviziju poslovanja četiri firme u kojima je Đilas imao vlasništvo.

Kaže – od 2004. do 2012. prihodovale su više od 600 miliona evra, uz dobit od više od sto miliona.

„Ceo sistem je napravljen da vi kao jedan od najviših nosilaca vlasti imate privatne firme koje rade i najveći biznis prave sa državnim i javnim kompanijama u Republici Srbiji…Taj sistem je napravljen tako da ne ulazimo u detalje, da su kontrolisali sve. Od kablovskih kanala, javnog servisa, proizvodnje programa, kupovine programa, kupovine i prodaje sekundi. Da je bio apsolutni monopol u svim sferama. I sad kad se taj kriminalni lanac seče, naravno da će svi tajkunski lobiji da skoče“, kazao je Vučić.

Trgovina kao i svaka druga. Tako kupoprodaju oglasnog prostora opisuju poznavaoci te tematike – kupiti najjeftinije moguće, pa prodati skuplje.

„Nikakva razlika u odnosu na prodaju paprika na pijaci“, kaže marketinški stručnjak Igor Avžner.

Različita su, međutim, shvatanja šta je to čime se trguje.

„Prvo što nije tačno što je dato u izjavi je da su prodate sekunde i da je oštećen budžet. Jer, to niko ne može da utvrdi na taj način. Sekunde se ne prodaju, prodaje se gledanost…Vi kupujete udeo ljudi koji u određenom trenutku gleda određenu emisiju…Nijedan oglašivač, ni domaći, ni strani, ne želi da kupi 30 sekundi u nekom terminu koji niko neće gledati. Jer, što je veća gledanost, njegovu propagandnu poruku će videti više ljudi“, kaže Avžner.

Avžner smatra da je greška što se na to tržište upustio javni servis kome, umesto bitke za rejting, prioritet mora da bude proizvodnja programa koji je u javnom interesu.

Njegov predlog je i da postoje dva računa – jedan za prihodovanje od pretplate, a drugi za komercijalne prihode.

Tako bi se obezbedilo i jasno trošenje novca.

Pogledajte sve komentare (0)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.